سوالات متداول
سوالات متداول
نحوه پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
سریع ترین و آسان ترین روش پرداخت سفارش انتخاب گزینه پرداخت آنلاین با درگاه امن زرین پال در مرحله نهایی خرید می باشد.
همه کاربران میتوانند از طریق درگاه امن اینترنتی زرین پال و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت گرین عود، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
پرداخت اینترنتی ناموفق بود، ولی مبلغ از حساب من کم شد، چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت گرین عود امن است؟
سایت گرین عود به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد.
سایت گرین عود برای بالاتر بردن امنیت کاربران خود از پروتکل رمزگذاری SSL استفاده مینماید.
ضمناً سایت گرین عود از درگاه پرداخت امن اینترنتی زرین پال استفاده میکند.
با وجود این شما نه تنها برای خرید از گرین عود بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
1- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد (همان علامت قفل در سمت چپ آدرس اینرنتی در مرورگر شما).
2- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
چگونگی ارسال سفارشات
به چه روشهایی میتوانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟
در سرتاسر کشور (بجز بندر دیلم) سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند و در شهر بندر دیلم ارسال هم میتواند بوسیله پیک موتوری انجام می شود. که موقع ثبت سفارش امکان انتخاب هر کدام میسر می باشد.
هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال برای سفارشات بالای 2.000.000 تومان برای بندر دیلم و شهرستان ها صرفا با پست پیشتاز رایگان می باشد.
در بندر دیلم ارسال با پیک موتوری نیز رایگان می باشد.
هزینه ارسال به سراسر کشور که توسط پست پیشتاز انجام می گردد در زمان ثبت سفارش محاسبه و پرداخت می گردد. این هزینه ثابت بوده و حدود 60 هزار تومان می باشد، که شامل هزینه بسته بندی و هزینه پست پیشتاز است.
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
برای سفارشات بندر دیلم این امکان فراهم می باشد و فقط کافیست در قست توضیحات سفارش خود روز و زمان مورد نظر خود را ثبت نمایید. در ارسالهای پستی برای شهرستان ها امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد که محصول به دستم برسد؟
برای سفارشات در بندر دیلم ، ارسال صبح فردای روز ثبت سفارش، سفارش از طریق پیک موتوری ارسال می گردد.
ارسال پستی برای دیگر مناطق بجز بندر دیلم، صبح روز کاری بعد، به پست تحویل داده می شود و توسط پست پیشتاز برایتان ارسال می گردد. طبیعتاً با توجه به تجربه ما، حداکثر 3 تا پنج روز کاری، بسته پستی توسط پست پیشتاز به شما تحویل داده می شود.
در شهرستان زندگی می کنم، آیا میتوانم سفارشم را رهگیری کنم؟
بله هنگام ثبت نهایی سفارش به شما یک کد رهگیری تعلق میگیرد که میتوانید مرسوله خود در هر لحظه شبانه روز رهگیری کنید. سفارشاتی که با پست ارسال میشوند کد رهگیری مخصوص اداره پست (کد 20 رقمی) دارند که کافیست این شماره 20 رقمی را در این آدرس وارد کنید: http://itemtracking.post.ir و یا با پشتیبانی گرین عود تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.
ثبت و پیگیری سفارشات
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
در این حالت بهترین راه این است که با شماره های تماس گرین عود
تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمائید. در صورتیکه امکان تهیه و ارسال کالاهای موردنظر شما وجود داشته باشد، همکاران ما به بهترین نحو ممکن، به شما اطلاع می دهند و سفارش شما را ثبت می نمایند.
میتوانم سفارشم را به صورت تلفنی ثبت کنم؟
بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد. فقط کافیست با شماره های گرین عود (09179882580) تماس بگیرید و کد یا نام محصول مورد نظر را اعلام نمایید تا سفارش شما ثبت و محصول برای شما ارسال شود. یا از طریق شماره تلگرام یا واتساپ گرین عود (09179882580) پیام داده و کالای مورد نیاز را سفارش دهید.
در عین حال توجه داشته باشید، ثبت سفارش از طریق وب سایت
گرین عود و یا اینستاگرام گرین عود، بهترین گزینه می باشد که ما همواره به شما توصیه میکنیم، از این طریق سفارش خود را ثبت بفرمائید.
خدمات پس از فروش
آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، میشوند؟
بله، همه کالاهای فروخته شده توسط گرین عود شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض میشوند و در صورت وجود اشکال فنی در کالا ، طی 7 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه میشود، گرین عود کالا را با کالای دیگری تعویض میکند. به این منظور مشتری موظف می باشد که کالا را با بسته بندی مناسب برای آدرسی که
گرین عود به مشتری اعلام می کند با هزینه خود توسط پست پیشتاز ارسال کند و گرین عود کالای معیوب را با کالای سالم تعویض کرده و با هزینه مشتری مجددا برای مشتری ارسال می کند.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
سعی ما همواره این است که کالاها با حداکثر دقت برای شما بسته بندی و پک شوند. علی رغم این موضوع، در صورتی که کالایی که دریافت کرده اید آسیب دیدگی و یا ایرادی داشت خواهشمند است با خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان گرین عود در اسرع وقت به موضوع شما رسیدگی میکنند.
اگر کالای ارسال شده با سفارشم یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض می گردد.
اگر کالایی که انتخاب کرده ام را نداشته باشید چیز دیگری را ارسال میکنید؟
خیلی به ندرت پیش خواهد آمد که کالایی که در سایت موجود باشد ولی تمام شده باشد ولی در صورت بروز چنین مشکلی همکاران ما با شما تماس میگیرند تا یا وجه را برگردادند و یا برای جایگزین کردن آن با کالایی مشابه مشاوره دهند.